Na podstawie art. 6e ust. 2 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 317) zawiadamiam o ogłoszeniu Burmistrza Sławy z dnia 01.09.2025 r. o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Sława w zakresie lokalizacji elektrowni wiatrowych wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, sporządzonego na podstawie uchwały Nr XLVII/342/22 z dnia 29 września 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Sława w zakresie lokalizacji elektrowni wiatrowych.
Wyłożenie do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko odbędzie się w terminie od 15.09.2025 r. do 14.11.2025 r.
Projekt planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko zostanie zamieszczony
w dniach od dnia 15 września 2025 r. do 14 listopada 2025 r. w publicznie dostępnym wykazie informacji publicznej, na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sławie w zakładce Planowanie przestrzenne. Informacji o projekcie planu udziela kierownik Referatu Techniczno-Inwestycyjnego i Architektury Marek Wróbel pod numerem telefonu 68 355 83 51 lub osobiście w pokoju
nr 201, w budynku Urzędu Miejskiego w Sławie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu.
Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa. Uwagi i wnioski do ww. projektu dokumentu można przekazać w formie pisemnej lub ustnej w terminie
do dnia 28 listopada 2025 r. na adres:
Urząd Miejski w Sławie
ul. H. Pobożnego 10, 64-410 Sława
lub adres e- mail: slawa@slawa.pl
Uwagi należy składać za pomocą formularza, który jest dostępny w Urzędzie Miejskim w Sławie oraz zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce Planowanie przestrzenne. Uwagi i wnioski złożone po terminie, tj. licząc od dnia 29 listopada 2025 r. pozostawione będą bez rozpatrzenia. Uwagi
i wnioski powinny być składane w formie wzoru „pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego” umieszczonego na stronie internetowej BIP tut. Urzędu w zakładce: Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego lub w podobnej formie zawierającej elementy wymienione poniżej.
Uwagi i wnioski powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres zamieszkania albo siedziby wnioskodawcy oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, przedmiot wniosku i oznaczenie nieruchomości, której dotyczy oraz wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Sławy. Wyżej wymieniony projekt planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania
na środowisko będzie przedmiotem spotkań otwartych i dyskusji publicznej, które odbędą się:
- w trybie online w dniu 28 października 2025 r. od godziny 15.30 do godziny 17.30 przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, umożliwiających zabieranie głosu, zadawanie pytań i składanie uwag przez jednoczesną transmisję obrazu i dźwięku oraz zadawanie pytań i składanie uwag w formie zapisu tekstowego (link do spotkania zostanie opublikowany najpóźniej w dniu spotkania, tj. 28 października 2025 r. w zakładce Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego);
- w budynku Urzędu Miejskiego w Sławie dnia 29 października 2025 r. od godziny 15.30
do godziny 17.30 pokój nr 201.
Zainteresowani będą mogli zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy na każdym etapie realizacji
ww. dokumentu.
Treść klauzuli informacyjnej dotyczącej danych osobowych jest dostępna na stronie internetowej
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sławie.
Wójt Gminy Siedlisko
/-/ Daniel Kołtun