Ogłoszenie o naborze kandydatów do komisji konkursowej organizacji pozarządowych

Na podstawie art. 15 ust. 2 d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2014 r., Poz. 1118), § 10 ust. 5 „Programu współpracy Gminy Siedlisko z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018”


Wójt Gminy Siedlisko
ogłasza nabór kandydatów na członków komisji konkursowych w otwartych konkursach ofert


W wyniku naboru zostanie utworzona lista kandydatów na członków komisji konkursowych Gminy Siedlisko do opiniowania ofert w otwartych konkursach ofert na realizację zadań w 2018 roku.
Każdorazowo po ogłoszeniu konkursu Wójt Gminy Siedlisko, uwzględniając rodzaj zadania, na które został ogłoszony konkurs, powołuje do komisji konkursowej przedstawicieli organizacji pozarządowych z listy kandydatów na członków komisji konkursowych z wyłączeniem osób reprezentujących organizacje biorące udział w danym konkursie ofert.
Udział w pracach komisji konkursowej jest nieodpłatny, nie przysługuje zwrot kosztów podróży.
Miejsce i termin składania zgłoszeń
Zgłoszenia na załączonym formularzu należy składać w kopercie opisanej w następujący sposób: „Zgłoszenie do listy kandydatów do udziału w komisjach konkursowych w otwartych konkursach ofert organizowanych przez Gminę Siedlisko w 2018 roku” – w biurze podawczym Urzędu Gminy w Siedlisku, adres: 67-112 Siedlisko, Plac Zamkowy 6, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 lutego 2018 roku.
Uwagi końcowe
1. Gmina zastrzega sobie prawo zmiany terminu składania zgłoszeń.
2. Zgłoszenia, które nie będą zawierały wymaganych podpisów i/lub nie będą złożone na odpowiednim formularzu nie będą brane pod uwagę przy tworzeniu listy.
3. Lista kandydatów zostanie opublikowana na stronie internetowej Urzędu Gminy w Siedlisku,
do dnia 20.02. 2018 r.



Wójt Gminy Siedlisko
/-/ Dariusz Straus


Siedlisko, 22.01.2018 r.

Załączniki:
Pobierz plik (zgloszenie.pdf)formularz zgłoszenia278 kB

PRACOWNIA ORANGE

Obwieszczenie

Siedlisko, dnia 20 grudnia 2017r.

OBWIESZCZENIE

WÓJTA GMINY SIEDLISKO

o przystąpieniu do sporządzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Siedlisko oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.

 

Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017r., poz. 1073 – tekst jedn. z późn. zm.) oraz na podstawie art. 39 ust. 1 i 2, art. 46 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017r., poz. 1405 – tekst jedn. z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Siedlisko Uchwały Nr  XXVIII/184/2017 z dnia 30 czerwca 2017 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Siedlisko”, a także, że przystąpiono do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko Studium oraz, że w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie zamieszczono ww. uchwałę.

Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją dotyczącą przedmiotowej sprawy oraz składać wnioski do Studium oraz wnioski i uwagi z zakresu ochrony środowiska.

Wnioski i uwagi należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 stycznia 2018r., w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy Siedlisko,  pl. Zamkowy 6, 67-112 Siedlisko, ustnie do protokołu, a także za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków i uwag jest Wójt Gminy Siedlisko.

 

Wójt Gminy

/-/ Dariusz Straus

Informacja o uzyskanym dofinansowaniu do zakupu agregatu prądotwórczego

Zadanie inwestycyjne pn. "Zakup agregatu prądotwórczego” zostało zrealizowane na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków WFOŚiGW w Zielonej Górze nr 2017/NZ-ur/171/D w formie dotacji, podpisanej w dniu 12 grudnia 2017 r.

Ogólna wartość projektu: 30 000,00 zł.

Dofinansowanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze: 15 000,00 zł.

Opis zadania: zakup agregatu prądotwórczego na podwoziu, mającego służyć zabezpieczeniuw energię elektryczną w trakcie sytuacji kryzysowych związanych z wichurami, powodzią, lokalnymi podtopieniami i innymi sytuacjami kryzysowymi wywołanymi warunkami atmosferycznymi posłuży do utrzymania ciągłości utrzymania energii elektrycznej w razie wystąpienia zagrożeń, zabezpieczenia systemów informatycznych, ciągłości połączeń teleinformatycznych oraz przepływu informacji pomiędzy centrami Zarządzania Kryzysowego.

Dane adresowe

Urząd Gminy Siedlisko
Plac Zamkowy 6
67-112 Siedlisko

 

NIP: 925-10-03-012
REGON: 970770385

Dane kontaktowe

Tel. 68 388 32 11 lub 18
Fax. 68 388 32 18
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

BIP: bip.siedlisko.pl
WWW: siedlisko.pl

qrcode